Visszaküldés 30 napon belül - a mi címünkre

Nem megfelelőek az önnek kiszállított cipők, vagy méretet kellene cserélni? Igénybe veheti a szokásos visszaküldést a mi címünkre. A szállítási díj a választott szállító díjszabása szerint kerül felszámításra.

Hogyan kell folytatnia?

  • Töltse ki a csomagban található visszaküldési nyomtatványt, majd gondosan csomagolja be a cipőt.
  • Csomagolja be a cipőket, és küldje el a következő címre: LOOKE COMPANY s.r.o. - Na hutích 582/3, 160 00 Prága, Cseh Köztársaság.
  • Ahogy átveszünk egy küldeményt (3-5 munkanap), visszatérítjük az összeget vagy kicseréljük más termékre a visszaküldési nyomtatványban megadott információk alapján.
  • A postaköltséget a kiszállítás módjának megfelelően fizeti ki az mi címünkre.

     

    Visszatérés: A pénzt visszatérítik a fizetés módjával. Ha ez nem lehetséges, akkor kérjük a bankszámlaszámot.

    Csere: Cipőt kicserélhetjük másik színre, méretre vagy modellre. Kérjük, ezt az információt tüntesse fel a visszaküldési űrlapon.

    A visszaküldéssel nem kell előre kapcsolatba lépnie. Ha azonban biztosan szeretné, hogy minden zökkenőmentesen menjen, értesíthet minket a visszaküldésről az info@looke.hu címen.

    Az áruk visszatérésének és cseréjének feltételei a feltételek szerint

    Részletes feltételek:

    Áruk visszatérése és cseréje 30 napon belül

    • A cipőknek nem szabad viseltek lenniük - csak otthon lehet kipróbálni őket. (Ha a cipőt otthonon kívül viseli és használatba veszi, a visszaküldés már nem lehetséges.) A cipőket vissza kell adni ugyanabban az állapotban, amelyben megkapták.
    • A "30 nap" időszak az átvételtől (vagy az Ön által megbízott személy által történő átvételtől) a visszaküldés időpontjáig tart.
    • Ha az egész rendelést visszaküldi, a szállítási költség is visszatérítésre kerül. Ez a lehető legalacsonyabb összeg, amit a szállításért kínálunk.
    • Ha csak részleges visszaküldést hajt végre, csak a visszaküldött termékért járó összeg kerül visszatérítésre.
    • Ha nem tartja be a 30 napos határidőt, elveszíti a visszaküldési jogát. Ebben az esetben minden egyéni megoldást kell megtárgyalnunk, és e-mailt kell írnia nekünk a info@looke.hu címre.
    • Ha a 30 napos határidőt túllépve küldi vissza a terméket, és mi megkapjuk, nem vagyunk kötelesek feldolgozni a visszatérítést, mielőtt felvétel nélkül kapcsolatba lép velünk. Lehetőség van egyedi megállapodásra, vagy a termék visszaküldése a címére, plusz szállítási költségekkel.
    • Kérjük, a terméket az eredeti csomagolásban küldje vissza. Bár ez nem kötelező a visszaküldéshez, de plusz költségeket takarít meg nekünk.
    • A visszaküldés okának megadása nem kötelező, de örömmel fogadjuk az elállási űrlapon történő jelölést.

    Sérült áru érkezett?

    Ha kinyitja a csomagot, és úgy találja, hogy az áruk sérültek vagy hibák, kérjük, készítsen fényképeket a hibáról, és tájékoztasson minket erről a következő címen: info@looke.hu.

    A csomag megsérült -e a csomag a szállító társaság? Közvetlenül az átadás után el kell fényképezni a programot és az alatt ránk info@looke.hu tájékoztatni.